Hello Iedereen
Na enkele bezoeken aan enkel garages ben ik radeloos geworden hoop dat er iemand is die me een beetje kan helpen
Bij korte ritjes geen probleem start direct en heel regelmatig draaien
Probleem: Bij langere ritjes na 50 km heeft hij ineens last van onregelmatig draaien
Ik kom dan bij een rood licht en hij valt bijna stil als ik in Drive op mijn rem blijf staan
als ik naar Neutraal ga draait hij onregelmatig
Als ik hem terug in Drive zet geeft hij een schok
Verder als ik hem geruime tijd stil laat staan en doe mijn boodschappen 20minuten
draait hij terug perfect daarna komt mijn probleem terug
Mitsubischi garage kon het niet vinden en het heeft me 100 euro gekost
Hebben wel gevraagd om de volgende dag terug tekomen ging me nog eens 100 euro kosten
Dat heb ik dan even gelaten omdat het leek of ze het niet wisten
Ik zou het zeer op prijs stellen dat hier iemand iets over zou weten
en het wil delen
Dank u
Gert
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Het Pajero-forum bij uitstek is het duitstalige 4x4travel.org, maar ook Engelstalige postings gaan prima, klinkt als koppeling/ versnellingsbak probleem, alle vloeistoffen goed en op peil?
Klinkt een beetje als een onwillige toerental-sensor (krukaspositie-sensor).
Hoewel meestal de auto dan ook uitvalt.
Als het probleem er is en je zet de motor uit: heb je dan ook startproblemen?
Ok ik begrijp het dacht eerst aan conversor tussen de versnellingbak of de olie
Maar dat verklaard niet waarom hij bij stationair in neutraal begint te stutteren
@oldford egr sensor bovenaan bedoel je het zou kunnen
als ik start start hij gewoon daarna komt het snel terug
14 jaar
bedankt voor jullie help alvast
14 jaar
Hello
Er zijn een paar geleiders van de kleppen vervangen
die zouden volgends mijn garagist aan de oorzaak van het probleem liggen
Nu dit is gebeurt
de motor is netjes volgends het pdf workmanual terug in elkaar gezet
waarop ik elk deel van de montage bijgestaan heb
Nu 1 probleem ze hebben bij het demoteren 1 glowplug gebroken
ik zit in brazilie dus niet zo gemakkelijk te krijgen en extreem duur zo een 430 euro zonder transportkosten
Volgende week zou er een vriend komen die ze zou kunnen meenemen
Nu mijn vader zei dat ik die enen glowplug vervang door een bout die net zolang is en de ruimte opvult tot de verbrandingskamer
wegens de hoge temperaturen zou er geen probleem ontstaan om te kunnen starten
De drie normaal 4 gloeiplugs zijn verbonden en de bout vult de derde kamer op
We zijn momenteel aan het proberen de auto te starten maar zonder succes
De diesel hebben we opgepomt tot het zeer moeilijk was de dop in te drukken
Hebben we iets over het hoofd gezien ?
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Pajero of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar