close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mitsubishi Carisma: startproblemen

Bouwjaar: 1997

mijn carisma op lpg g3 slaat slecht aan duurt een poos voordat hij aanslaat.
nou heb ik ergens op deze site gevonden dat het mischienin een temperatuur sensor kan zitten .
je moest de geel\bruine draad doorknippen en dan was het over.
het is een g3 carisma met 210000 km op de teller een glx
hydro kleppen een poosje geleden nieuwelpg injectors gemonteerd door de garage heeft iets verbeterd maar niet veel.
graag zou ik willen weten waar ik die geel\bruine draad kan vinden heb wel gekeken maar kon hem niet vinden.
mvrgr gerhard

Geplaatst door

gerhard3596 (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

weet je zeker dat de carisma hydrolische kleppen heeft???????, ik weet er niet van dat er een 1997 carisma is met hydr stoters, of het moet een gdi zijn, maar die kan niet op gas lopen zonder problemen.

ERWIN2924 0
badge

19 jaar

Het draadje wat hje bedoelt wordt meestal bij de temp sensor in het blok aan gesoldeerd, deze zit aan de versn bak kant van de motor.

en toch bestaan er in nederland geen 1800 met hydraulische stoters, althans niet van 1997, dus het oude model.
heb je al gekeken, onder het deksel, of door de olie dop????/

ERWIN2924 0
badge

19 jaar

halo erwin nou ik weet het zeker het is een 1800 glx en ik heb er inmiddels zelf 100000 km mee gereden.
zonder kleppen stellen krijg je dat niet voor elkaar lijkt mij.
hij is uitgevoerd met standaard lpg instalatie van vialle.
weet jij waar je het betreffende draadje kan vinden?

mvrgr gerhard

gerhard3596 0

19 jaar

ERWIN HET SPIJT ME VAN DE LATE REACTIE MAAR HAD EVEN GEEN TIJD.
JE HAD DUS WEL GELIJK MET DE KLEPPEN DIE MOESTEN WE DUS WEL AFSTELLEN.
TOEN IK HEM KOCHT ZEIDEN ZE DAT ER HYDRO KLEPPEN OP ZATEN,
DUS TOCH NIET.
IK HEB ZE VANDAAG GESTELD EN HET VIEL ME ACHTERAF MEE DAT ZE
NOG ENIGSINDS SPELING HADDEN , WAARSCHIJNLIJK ZIJN HET GOEDE GASMOTOREN.
DAT DRAADJE KON IK NOG NIET VINDEN IS HET MISCHIEN EEN GEELGROENE DRAAD IPV EEN GEELBRUINE?
DIE ZIT OOK VLAKBIJ DE TEMPERATUUR SENSOR,MAAR DAAR KOMEN 2 DRADEN UIT EEN GEELGROENE EN NOG EEN,IS DAT HEM MISCHIEN?
OF MOET IK NOG VERDER NAAR ACHTEREN ZOEKEN.
NOU NOG EVEN EEN ANDERE VRAAG : ALS IK EEN SPACEWAGON WIL KOPEN OP GAS MAG DAT GEEN GDI ZIJN? DIE LOPEN NIET GOED?
MAG HET WEL EEN GLX ZIJN ?
EN WAAR MOET JE ZOAL OP LETTEN ?
EN HOE LANG GAAN DE LPI INJECTORS ONGEVEER MEE?
NOU DAT ZIJN WEER HEEL WAT VRAGEN .
HOPENDE OP EEN REACTIE.
GROETJES GERHARD

gerhard3596 0

19 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Carisma of stel zelf een nieuwe vraag.