hoi,de gdi motor kent volgens mij meerdere problemen die temaken hebben met vervuiling omdat de uitlaatgassen deels terug gevoerd worden naar de inlaat om zo de uitstoot zo laag mogelijk te houden.
hierdoor raakt echter de olie,de hydraulische klepstoters en de inlaatkanalen en de daar in de buurt zittende injectoren vervuild met daarom de meest uiteenlopende klachten.
er is mij al eens verteld dat er daarvoor een verbinding tussen de in en uitlaat zit gemonteerd,de vraag is nu of deze zonder problemen te verwijderen is en wat vooreen problemen je kunt verwachten (het motormanagment
bijvoorbeeld) levensduur,het milieu,kan iemand mij hierbij helpen bvd,Ben.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hallo,
Als het goed is worden de uitlaatgassen niet direct in je inlaat geblazen (de motor zou dan immers zeer slecht lopen op verbrande gassen) Het woordt opgevangen in een koolstoffilter en bij een bepaald toerengebied wordt dit weer aan je mengsel toegevoegd. Dus niet konstant. Het rechtstreeks aansluiten zou ik je echt afraden.
jurgen
ehm, het koolfilter is er om de dampen van je benzinetank op te vangen en aan de inlaat toe te voegen indien gewenst. De egr klep laat echt de uitlaatgassen direct toe aan je inlaatsysteem. Werk zelf bij mitsubishi, zie ze dagelijks... Gr..
Zoek eens op het forum met EGR klep afsluiten, ik heb er ook verschillende posts over geschreven en anderen ook...
Bij mij is ie afgesloten
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Carisma of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar