Hello Folks,
Als ik bv. aan het rijden ben en ik wil wat doortrekken boven de 3000tr,vb.vanaf
3500-3700tr meer en minder,dan begint hij precies in te houden (stotteren),toerenteller
naald zie je dan beven(op en neer gaan)houdt in ,als je dan even later opnieuw
probeert ;doet hij het weer of soms ook niet????km-stand 96370km.
Toen ik dat de eerste keer voorhad had ik de dag ervoor getankt en ik tank enkel
normaal bij merkpompen(Luckoil,Schell ,etc)ben dan ook in de garage geweest
voor te vragen wat het probleem zou kunnen zijn ,hij zei, doe daar eerst een potje
bij de brandstof en rijd tank bijna leeg(Forte ingedaan),nu hij doet dit nog steeds bij momenten,en ben opnieuw gaan vragen ,kan vanalles zijn ,maar zolang er geen lampje brandt kan hij niets uitlezen?
Zijn er geen middelen om dit euvel op te sporen,zou liefst niet de motor stuk rijden,of zware stukken bekomen.
Als er me iemand zou kunnen helpen dan zou ik dit fijn vinden,want zo rij je maar onzeker rond.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
De dealer kan de aansturing van de scv-klep bekijken. Daarafhankelijk van is de rail druk in de commonrail.
Meestal is de scv-klep vervangen en inleren voldoende
Beste alvast bedankt voor het snelle antwoordt.
Ik had een vraag ivm de aansturing bekijken van de scv-klep ,ik wou dit samen met mijn onderhoud laten doen,kan men deze dan dadelijk bekijken ,want meestal blijf ik bij de wagen en is dit veel werk en moest deze niet goed zijn is er veel (werktijd?) om zo'n klep te laten vervangen en wat is ongeveer de kostprtijs hiervan.En wat bedoelt U precies met inleren? Moet er veel gedemonteerd worden.Hopende op een positief antwoordt,
Mvg
Peter
10 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan X-Trail of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar