Goedenavond,
Ik ben afscheid aan het nemen van mijn p10 1991, still going strong op 345.000 kms.
Heb vandaag bovenstaande gekocht. 150.000 kms.
Lees ik hier dat warme start weleens problematisch is bij die dingen, en dat de pomp dan de boosdoener kan zijn.
IDD start ie een beetje vreemd, weet nog niet precies of het nu problematisch is, of gewoon een beetje minder vlot.
De middag in ieder geval gewoon mee gereden.
Voor de deur staat nog een onverwoestbare pomp met een roestige P10 eromheen.
Kan je die eruit slopen (ja) en in de P 11 zetten ????
De hele auto brengt nog maar een of twee honderdjes op (slechte bodem)
Overigens was de P10 1991 ietsje sneller dan de P11 2002 tijdens de optrekwedstrijd.
wiemer.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Een P11 is voorzien van een elektronische brandstofpomp. Een P10 niet
Ton,
Oh, jammer.
Luchtmassameter, gevertjes bovenste dode punt enzo?
Dan ga ik daar vast ook (een beetje) verstand van krijgen.
Startprocedure is: starten, bij aanslaan (paar keer rond) beetje gas bijgeven, anders staat hij meteen weer af. En dat hoeft maar 1 sekonde eigenlijk.
Daar is mee te leven.
Over een week weet ik meer.
wiemer.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Primera of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar