Hoi allemaal,
Nissan Almera 1500 bj 2003.Geen motor storingscode op dashboard.Bobines en inspuiting gekontroleer. bdp sensor ook ok.Maar blijft stationair op 2 cil lopen.Gekontroleerd op valse lucht .Wie?
Ja alles functioneert en uiteraard bobines en injectie gekontroleert alsook Bdp sensor en compressie
9 jaar
En toch op 2 cilinders lopen ?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Almera of stel zelf een nieuwe vraag.
Op 2 cilinders lopen en je mml brandt niet ?
Brand het lampje wel als je hem op contact zet ?
Heb je al gecontroleerd wat er niet is , vonk of benzine ?
9 jaar