We hebben een patrol 3,0 Tdi staan waarvan de oliedruk koud
ruim 10 bar is bij 1500 t en warm 8 bar dit is te hoog,
we hebben het reduceerventiel aan de zijkant al vern,
heeft er iemand een idee of een schema van het smeersysteem.
alvast bedankt
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kanalen van reduceerventiel verstopt???
afhangkelijk van het productiejaar zijn er al verschillende zaken veranderd, sommige motor, of inhoud motor olie veranderd, 2de olie druksensor gemonteerd, (sensor links aan de kant turbo is voor stationair de oliedruk te controleren en deze net boven de starter is voor boven de 2500 tr/min te controleren
mario
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Patrol of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar