Motor draait bij koude start, valt vervolgens uit, nog een keer starten motor blijft draaien. Bij buiten temperatuur van +- 14 graden geen problemen. Inmiddels gloeispiralen vervangen, brandstoffilter vervangen en rubber tussen brandstoffilter vervangen.
Geplaatst door jemke (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Almera? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Almera of stel zelf een nieuwe vraag.
12 Reacties
16 (0), 18 jaar geleden
de motor slaat aan maar valt direct terug stil na terugdraaien contactslot. dat is het contactslot zelf die slecht is. enkel het elektrich gedeelte vervangen kost 75¤ denk ik.
jemke (0), 18 jaar geleden
mario hoe kom je bij de contactslot dat het daar aan kan liggen. heb je het zelf het probleem ook gehad bij een almera dti
gr jemke
16 (0), 18 jaar geleden
vooral bij koude moter, starten, motor slaat aan je laat de sleutel los en hij valt stil.
jemke (0), 18 jaar geleden
heeft het ook zin als je de contactblok schoonmaakt ,of demonteren . gr jemke
dennis2095 (0) PRO, 18 jaar geleden
Nee,je moet echt het contactblokje vervangen.
Nissan heeft dit eerder aan gegeven in een service memo
dit is van toepassing op de N16/V10
groeten Dennis
jemke (0), 18 jaar geleden
bedankt voor julie informatie gr jemke
16 (0), 18 jaar geleden
klopt vervangen en probleem opgelost
jemke (0), 18 jaar geleden
is hier van ook een terugroepactie van geweest gr jemke
dennis2095 (0) PRO, 18 jaar geleden
Jemke geen terug roep actie wel een service memo
als het voorkomt vervangen
groetenDennis
jemke (0), 18 jaar geleden
heb de contactblokje vervangen het is nu goed bedankt
brajapie (0), 17 jaar geleden
Ik moet elke dag het brandstoffilter ontluchten,om de aoto aan de praat te krijgen.
waar komt de valse lucht vandaan??
Almira tino 2002 diesel 2.2 di
Nissanwielmonteur (0) PRO, 17 jaar geleden
99% kans dat het slngetje van de brandstofretourleiding (die in de cilinderkop zit) poreus is geworden. Dit is een stukje slang van ongeveer 5a7 cm dat op een nippel zit die door de cilinderkop naar buiten komt en aan de andere kant op een vaste leiding. Goed kijken aan de kant van de inlaat en de V-snaren. Druk dan maar stevig op de ontluchtingspomp en dan zal je zien dat het slangetje vochtig word. Ik stuur je een bijlage naar je email.
Succes
Ton