close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Nissan Almera 2.2dti: slecht starten

Bouwjaar: 2001

Motor draait bij koude start, valt vervolgens uit, nog een keer starten motor blijft draaien. Bij buiten temperatuur van +- 14 graden geen problemen. Inmiddels gloeispiralen vervangen, brandstoffilter vervangen en rubber tussen brandstoffilter vervangen.

Geplaatst door

jemke (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

is hier van ook een terugroepactie van geweest gr jemke

jemke 0

19 jaar

de motor slaat aan maar valt direct terug stil na terugdraaien contactslot. dat is het contactslot zelf die slecht is. enkel het elektrich gedeelte vervangen kost 75¤ denk ik.

16 0

19 jaar

mario hoe kom je bij de contactslot dat het daar aan kan liggen. heb je het zelf het probleem ook gehad bij een almera dti
gr jemke

jemke 0

19 jaar

vooral bij koude moter, starten, motor slaat aan je laat de sleutel los en hij valt stil.

16 0

19 jaar

heeft het ook zin als je de contactblok schoonmaakt ,of demonteren . gr jemke

jemke 0

19 jaar

Nee,je moet echt het contactblokje vervangen.
Nissan heeft dit eerder aan gegeven in een service memo
dit is van toepassing op de N16/V10

groeten Dennis

dennis2095 0
badge

19 jaar

bedankt voor julie informatie gr jemke

jemke 0

19 jaar

klopt vervangen en probleem opgelost

16 0

19 jaar

Jemke geen terug roep actie wel een service memo
als het voorkomt vervangen

groetenDennis

dennis2095 0
badge

19 jaar

heb de contactblokje vervangen het is nu goed bedankt

jemke 0

19 jaar

Ik moet elke dag het brandstoffilter ontluchten,om de aoto aan de praat te krijgen.
waar komt de valse lucht vandaan??

Almira tino 2002 diesel 2.2 di

brajapie 0

17 jaar

99% kans dat het slngetje van de brandstofretourleiding (die in de cilinderkop zit) poreus is geworden. Dit is een stukje slang van ongeveer 5a7 cm dat op een nippel zit die door de cilinderkop naar buiten komt en aan de andere kant op een vaste leiding. Goed kijken aan de kant van de inlaat en de V-snaren. Druk dan maar stevig op de ontluchtingspomp en dan zal je zien dat het slangetje vochtig word. Ik stuur je een bijlage naar je email.

Succes
Ton

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Almera of stel zelf een nieuwe vraag.