Accu trekt leeg. Stroomval gemeten met multimeter . 10 A met pen in 10 dc over de massa. verlies van ca 12 amp. 2 30 amp zekering losgetrokken . geen result. gloeirelais verwijderd alsmede de 2 andere relais. geen result. dit alles zat in de grote zekeringkast opzij moter. Iemand raad
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
er zit een nieuwe accu in en deze is gewoon goed opgeladen. trekt binnen het uur leeg
starten met kabel meteen. ik wil advies over een lekstroom van ca 12 amp niet mis .
maar goed,gooi de dynamo eens los dan nog eens meten
14 jaar
als je je zekeringen er een voor een uittrekt is er dan niet eentje die flink vonkt bij het terugsteken
14 jaar
geen grote versterker stereo box ik het koffer
14 jaar
Accupool loshalen en proeflampje ertussen. Dan stuk voor stuk zekeringen eruit halen.
Sigarenaansteker wellicht?
versterker is aanwezig. massa losgekoppeld en zekering uit de pluskabel gehaald. dus deze kan het niet zijn. we gaan morgen verder met meten op de losse zekeringen. laat dan wat van mij horen
dynam kan ook vaak veel wegtrekken als hij kapot is voelt hij niet warm aan bij koude motor
14 jaar
meten is weten.
Meten is weten. een voor een alle zekering los getrokken. nu blijkt de achteruitverwarming de boosdoener. Indien deze zekering eruit is is er sprake van ca 0,2 ampere lekstroom.
Schakelaar verwijderd maar dit heft de lekkage van 12 amp niet op. Iemand een idee hoe nu verder ??
gaat volgens mij via een relais dat zul je wel voelen welke er warm is
14 jaar
Ik zou een elektrisch schema scoren..........
M,
Trekhaakstekkerdoos? (oorzaak zout geleiding)
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar