👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
hoi,
sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een 1.4i kadett uit 91 maar heb hier tot groot verdriet nu al enkele problemen mee. als ik de auto op contact zet ( stand 3 ) komt 7 van de 10 keer de brandstof pomp niet in, nu dacht ik dat de pomp defect was of de bedrading. Maar na de pomp te hebben vervangen en de bedrading onder de auto te hebben gechecked werkt het nog steeds niet. Mij is verteld dat de boordcomputer rechts onderin bij de bijrijderbeenruimte ( wat een woord :) ) het in en uitschakelen regelt maar is dat wel zo? ik hoor hier namelijk tegenstrijdige verhalen over. Na inschakelen van contact meet ik 2 sec 12 Volt is dat voldoende? Kan ik zelf nog meer dingen checken? Zijn er schema`s online te vinden hier van? Gelieve mij weer een beetje op weg te helpen
mvgr
roland
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
na het op contact zetten zal een seconde of 2 de pomp draaien..daarna hoort hij uit te vallen...totdat je de motor start en de motorcomputer een toerental signaal ontvangt. dus of onstekingsmodule defect, of motorcomputer..
Jah dat had ik begrepen maar bij mij komt ie nou juist vaak niet in bij het op contact zetten, waar kan dat aanliggen? Heb net 2 andere motorcomputers geprobeerd maar dat hielp niet, beide deden precies hetzelfde, de pomp komt niet in maar als ie in komt loopt de motor perfect en is er niets aan de hand. En schakelt hij die eerste 2 sec ook via de motorcomputer of met een relai?
21 jaar
via de motot ecm....
is het opgelost?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Kadett of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar