Gekocht bij handelaar. Lampje motormanagement brandt. Auto hield erg in bij groter vermogen. Uit laten lezen, "probleem met brandstofsysteem". Thuis losse stekker gevonden zie foto. Stekker weer in onderdeel gedaan, motor loopt stationair maar neigt tot afslaan bij gas geven. Navraag leverde op dat dit de brandstof drukregulator is. Nog verder zoeken leverde revisie/vervanging brandstofpomp op. Wie herkent dit probleem, in welke volgorde moeten er dingen bekeken/vervangen worden, en waar moet ik zijn voor onderdelen?
Dank aan eenieder die zijn kennis even wil delen!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zou beginnen met de brandstofdrukbte meten en achyerhalen wat de code is van de storing.
Onderdelen , diverse aftermsrket sites of dealer.
Helaas heb ik die mogelijkheden niet, ik zat te hopen dat het probleem herkend werd en ik het misschien simpel kon oplossen door een onderdeel in zn geheel te vervangen, dat is me in het verleden vaker gelukt bij andere autos. Evengoed bedankt voor uw reactie, ik neem het zeker mee.
2 jaar
Onderdelen op goed geluk vervangen kan een dure sport worden , tenzij je met gedegen onderzoek of duidelijk defect het onderdeel vervangt.
Daar heeft u zonder meer gelijk in. Daarom vraag ik het aan mensen die dit probleem wellicht herkennen.
2 jaar
Meestal zit dat bij deze motoren idd in de hogedrukbrandstofpomp.zou de koop heel rap ongedaan maken, deze is mi duidelijk verkocht met een reeds bekend gebrek. Nwe pomp kost al meer dan de auto waard is, een goede gebrukte ga je waarschijnlijk niet vinden, en revisie werkt vaak ook niet.(staan al voorbeelden van hier op t forum)
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.
2 jaar