Merkte afgelopen zaterdag dat de centrale vergrendeling van het linker achter portier niets deed.
Neem aan dat de vergrendeling maar 1 centrale zekering heeft, of zijn voor en achter apart.
En mocht het motortje toch eventueel stuk zijn, is deze makelijk te vervangen.
Maar heb weer wat ontdekt, bij mijn vuldop onder het rubber heb ik een behoorlijk gat gevonden.
Heb aan de binnenzijde van de wielkast gekeken en zag dat de onderzijde van de vulpijp ondersteunt wordt door een zeg maar half maantje qua plaatwerk dan.
Heeft iemand een tip om dit op een simpele manier te repareren, heb geen zin om een overzet stuk er in te zetten.
Of gewoon laten zitten, want zag dat de vulpijp ook door een beugel wordt ondersteunt vanaf het binnenscherm.
Bedankt alvast weer.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Oorzaak v/d niet-werkende CV kan ook in een kabelbreuk zitten bij de deurstijl maar meestal is het het cv-motortje zelf dat stuk is.
Bedankt moderator, alleen vwb het vulpijp gebeuren misschien daar nog een tip voor.
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar