close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Opel : EGR vs. LMM

Ik heb het volgende euvel:

Bij snelheden boven de 50 km p/u gaat het bekende mm lampje branden en heb ik zowat geen vermogen en houdt de auto in. Als ik dan in willekeurig versnelling boven de 2000 toeren het gaspedaal meer intrap gaat na 1,5 seconden het lampje uit en heb ik meer vermogen. Lampje blijft uit als ik onder de 50km/pu rij.

Voorbeeld: Op de snelweg rij ik dus constant met het lampje 100 km p/u op zo'n 2400 toeren. Als ik dan het gaspedaal dieper intrap gaat het lampje uit en heb ik weer vermogen, als ik weer constant 110 rij komt het lampje weer opzetten!

LMM of EGR?

1.7 DTL

Geplaatst door

shaq (0)

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

wat voor motor ?

stefan11106 0

18 jaar

1.7 DTL

shaq 0

18 jaar

foutcode is P0400

shaq 0

18 jaar

Vervuilde egr-klep.

mr-moh 0
badge

18 jaar

andermaal?

shaq 0

18 jaar

P400=

- vacuumlekken
- verkeerd oliepeil
- luchtmassameter
- vacuumklepjes die kapot zijn
- EGR systeem die niet goed werkt

stefan11106 0

18 jaar

dank je,

als je de probleemomschrijving bekijkt, waar gaat je gedachte naar uit, wat zal de boosdoener zijn.. lmm of egr? of allebei?

shaq 0

18 jaar

trouwens ik heb al de website vergeefs afgezocht,

waar kan ik de EGR vinden??

shaq 0

18 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Overig of stel zelf een nieuwe vraag.