Wij hebben hier een opel rijden en die geeft fout code p0105 aan die betekend turbo druk regeling nu zitte nwij te denken an de map sensor. Is dit mogelijk en wat zijn de meetwaarden bij stilstaande motor en wat is dit bij draaiende motor met een multimeter. Er zaten meer fout code in (gloeibougie stuk,snelheid meter deed het niet (pulsomvormer stuk) vacuumleiding aan gepast,inlaatspruitstuk schoon gemaakt,mapsensor en egrklep schoongemaakt en luchtmassameter is vervangen). wat kan het eventueel nog meer zijn?????
Ik wacht op jullie antwoorden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Misschien sensor zelf stuk of vervuild ??
groetjes ceesie
waste gate asje vast, vacuumklep turbo defect, tuboslang lek, of vuldruk sensor zelf.
het zou kunnen zijn dat de waste gate niet opent vaak gebeurt het bij het vervangen vanhet luchtfilter element datje de vacuum slang van je map sensor lostrekt of scheurt en dan gaat hij in een noodloop systeem ik zou die vacuum slangen controlleren en dan de fout code wissen.(heb het probleem zelf ook gehad bij een 2,0 DTL) suc6 Joe
wij hebben de map sensor op inlaatspruit stuk door gemeten tijdens rijden en de oude sensor die was wat wissel vallig in het signaal af geven,we hebben en nieuwe gemonteerd de klant is niet meer terug geweest
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar