Probleem: boven de 40km/uur heeft de auto nauwelijks nog vermogen,tot zover dat het vermogen zels terugloopt en de auto afslaat. Oorzaak: vaccuumlek,vervuiling, egr-klep??? of anders?
Wie het weet mag het zeggen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Tigra of stel zelf een nieuwe vraag.
ik denk egr klep. komt veelvuldig voor.
22 jaar