mijn opel 2.0i 16 v uit 91 begint in te houden boven 3000 t/min. Het motormanagement lampje gaat dan ook gelijk branden en gaat ook niet weer uit. Stationair geeft geen probleem alleen als je gaat rijden. Als ik de auto van contact zet , is het weer goed en gaat het lampje ook uit tot ik weer boven 3000 t/min kom, al rijdend.
Hij is al uitgelezen bij de dealer. Gaf ontstekings fout aan. Is reeds vervangen, maar probleem is niet opgelost.
Wat kan het probleem zijn van het inhouden vd motor en branden van het lampje?
alle info is welkom, alvast bedankt WT
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
brandstoffilter
Bougies
Bougie kabels
Al vervangen???
heb je de comp ook al ge reset na het vervangen van de onderdellen?
gr tijne
zo nee even een nachtje de bijde accu pollen los legen van de accu.
19 jaar
zit alarm op die gaat af als ik de accu loshaal, en alarm is dan niet uit te schakelen(zit geen sleutel meer bij). Hoelang moet je de accu minimaal loshebben om te resetten?
dank u
19 jaar
dus het alarm fungoneert niet goed meer eigenlijk?
zo niet gelijk er tussen uit hallen geeft bergen alende die dingen.
accu polen moeten toch wel min een uur of 2 a 3 los ligen zelf doe ik het altijd een hele nacht.
gr tijne
19 jaar
Dat het alarm afgaat zodra de accu wordt los genomen is normaal.
dit is een imi alarm geen opel origineel
Accu minstens een paar uur los.
Ik heb er al heel wat gesoldeerd iig.
Willem
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Calibra of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar