Beste forum leden,
Ik had de laatste maanden het vermoeden, dat de aanjager in stand vier niet optimaal ventileerde.
Later werkte deze soms helemaal niet meer, in alle standen als je een tijdje reed, dan deed hij het opeens
zomaar weer.
Er mee naar de garage geweest (auto moest worden gekeurd) probleem voorgelegd, geprobeerd, maar ja,
het is net als je naar de tandarts gaat, de aanjager deed het en men kon dus niets doormeten!
Nu doet hij het bijna helemaal niet meer, als je hem onder het rijden inschakeld en b.v. op de stand 2 zet
dan begint hij soms heel langzaam op gang te komen.
Bij de garage werd mij verteld dat het een koolborstel kon zijn, maar een dure geschiedenis kan worden,
nu heb ik ook ergens gelezen dat het en weerstand van de kachel kan zijn.
Kan dit ook niet aan de schakelaar zelf liggen? ik heb geen idee, om hem naar de garage te brengen daar voel
ik ook niet zo veel voor, te kostbaar, 3 weken geleden voor apk gebracht, onkosten ruim 700 euro, en dit wordt te gek.
Nu ben ik zelf nog wel handig op technisch gebied en in mijn kennissen kring ook.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn en kunnen we dit zelf verhelpen?
Bij voorbaat dank,
Beste Rene60
Voor dat ik wat kan bestellen, moet ik toch eerst weten wat er defect is?
m.vr.gr. Nikki Russel
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
hoi nikki
wat ik in jou geval zou doen is op www.onderdelenzoeker.nl de gegevens van de auto plaatsen
dan vraag je naar de onderdelen kachelaanjager+regelweerstand
daar kun je dan kijken wie er wat aanbied tegen wat voor prijs. deze prijs is dan wel zonder verzend kosten
zelf ff overzetten dat spul ben je denk ik het goed koopste klaar
suc6 mvrgr rene
Beste Rene60
Voor dat ik wat kan bestellen, moet ik toch eerst weten wat er defect is?
m.vr.gr. Nikki Russel
12 jaar
ik denk dat er sprake is van een slecht contact/aansluiting op de weerstand...stekkers schoonmaken.
de weerstand zit bij of op de aanjagermotor.
Geachte forum leden,
Alles geprobeerd zoals boven omschreven, maar uiteindelijk de kachel moeten vervangen!
M.vr.gr. nikki russel
10 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar