Goedemorgen,
Ben ik weer met een nieuwe probleem.
Ik kwam terug van vakantie en pakte me auto en vond het raar dat binnin bij me raam in het midden. vochtig was?
ik start me motor doe de kachel aan en er komt me een partij druppels uit! gelukkig had ik mijn kachel naar mijn raam staan.
Et stonk naar koelvloeistof! en evenlater stond me auto blauw van de rook?
nu gaat het wel weg! naar mate ik de auto in de zon laat staan maar dit is niet goed!
Kortom als ik mijn kachel aan doet komt er zo nu en dan een druppels omhoog. en zet ik hem op warm dan gaat het stinken! en af en toe roken!
Ik denk zelf dat er is met mijn kachel radiateur ofzo is of een slangtje lek.
Misschien heeft iemand dit ook meegemaakt? want dit moet snel op gelost worden.
Alvast bedankt voor de hulp.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
"Ik denk zelf dat er is met mijn kachel radiateur ofzo is of een slangtje lek."
Dat denk ik ook.
de kachelradiateur of een slang/aansluiting.
mvg,
Hans.
goedendag.
Ik heb de kachelradiateur eruitgekregen en de onderbak lag vol met koelvloeistof, duid dit nu ook aan dat de radiateur echt lek was of moet ik nog verder zoeken naar wat anders ????
mvg Mike
16 jaar
Meestal zie je wel een plekje op de radiateur waar de vloeistof is uit gekomen.
Hans
er zit inderdaad een groenige plek op de radiateur hans, dus die zal wel het euvel geweest zijn,en is het ook zo dat door de radiateur bij me voorraam druppels omhoog kwamen als ik de fan aanzette, ik ga morgen een nieuwe halen maar moeten daar nog andere dingen evt bij ????
en als het inbouwen net zo snel gaat als het uitbouwen dan viel dit klusje best wel mee.
Mike
16 jaar
Klopt bij de verkleuring heeft het gelekt. Ik zou niets weten wat je nog verder nodig zou hebben buiten wat koelvloeistof. Succes met inbouwen behandel de nieuwe wel met beleid,dus niet te wild doen als het even slecht past.
Hans
Indien het hier een Astra-G betreft: gebruik nieuwe O-ringen !!
Deze lekkages worden 7 v/d 10 keer veroorzaakt door de O-ringen bij de aansluitingen die gaan lekken.
Het radiateurtje kun je zelf testen door deze even onder te dompelen in een emmer water en druk te zetten met bijv. een fietspomp.
Gr.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar