Bij deze auto hebben ze de koppeling vervangen, hydraulische leiding, zender aan pedaal, butée aan versnellingsbak. Auto rijdt twee dagen goed en dan blijft koppelingspedaal terug beneden hangen. Ontluchten en terug twee dagen goed. Auto is ondertussen al viermaal getakeld geweest op twee weken tijd.
Iemand tips hiervoor.
Ik herhaal : van de pedaal tot de koppeling is alles vervangen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
veertje vergeten?
dan moet je goed kijken of de rubber o-ringetjes nog allemaal netjes op hun plaats zitten. Klinkt stom, maar je weet zelf al dat er lucht in je systeem komt. Dus moet je ergens op een verbindingsplek een lucht lekkage hebben. ik neem aan dat Butee aan versnellingsbak belgisch voor het hydraulisch druklager is? je hebt uitwendig ook geen lekkage? en als laatste, zit het stangetje RECHT aan je koppelings pedaal? deze kun je namelijk scheef monteren als je hem niet helemaal doorklikt waardoor er ook lucht in kan. je hebt een ruime vinger tussen de kop van de koppelingscilinder en de stuuras (binnen bij pedalen), als je maan enkele milimeters heb zit ie verkeerd gemonteerd.
succes!!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vivaro of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar