Hallo,
Als ik mijn tigra tt 2006 1.8 zxe op contact zet verschijnt er op de dagteller het bericht... Insp 1000... heeft iemand een idee wat dat betekent ?
Grtjs
Dré
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Tigra of stel zelf een nieuwe vraag.
inspectie
dus onderhoud nodig
11 jaar