Als mijn auto goed op temperatuur is en ik ga in het grensgebied van het bijkomen van de turbo rijden( 1900 - 2000 rpm ), dan gaat na ongeveer 5 minuten het gele onderhoudslampje branden.
In de garage dachten ze dat het de lucht-massa-meter was, maar die is vervangen en het "probleem' doet zich nog steeds voor. Het enige wat gebeurt, is dat de turbo uitgeschakeld wordt; verder blijft hij prima rijden.
Weet iemand een andere oplossing?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
EGR klep? Constant rijden in dat toerental doet me spontaan aan de EGR klep denken.
Als het gele onderhoudslampje gaat branden gaat hij in noodloop. Dat wilt zeggen dat hij het vermogen dichtkknijpt om mogelijke schade te voorkomen. Heeft de garage hem uitgelezen? Heb je geen foutcodes? Daar zouden we toch al een stap verder mee kunnen komen...
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar