Opel Kadett: Opel Kadette Gsi 18 8v

Bouwjaar: 1984, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1800

Hoi Heb Een Opel Kadette Gsi Gekregen En Heb Wat Problemen Hij Start Dadelijk Met Start Piloot Of Haar Lak Zo Dra Ik Stop Valt De Motor Uit Deze Auto Heeft 8 Jaar Stil Gestaan Wie Kan Mij Tips Geven Hoe Meer Ik In De Lucht Fulter Spuit Hoe Meer Gas Ik Kan Geven Hij Draaid Dan Mooi Maar Een Maal Stoppen Met Spuiten Valt De Motor Uit

vegasvigor

Geplaatst door vegasvigor (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Kadett? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

21 Reacties

Theo Sparenburg (0), 11 jaar geleden

Als ik je verhaal zo lees zou ik in eerste instantie de benzinetoevoer maar eens controleren.

vr.gr. Theo

moderator (0) PRO, 11 jaar geleden

Benzinepomp werkt niet. Controleer of er spanning komt bij de pomp onder de auto.

vegasvigor (0), 11 jaar geleden

oke al bedankt heb de in en uit gangen van de naft los gedaan en daar loopt de naft uit is dit nomaal en waar zit de benzine pomp en meet ik de spanning

vegasvigor (0), 11 jaar geleden

ik hoor de bezine pomp niet draaien of is dit nomaal moet je het goed horen want hoor niets met contact op te zetten

R_Bakker (0) PRO, 11 jaar geleden

Als het goed is zit deze in de tank, onder de achterbank zit een zwarte dop in de carrosorie daar onder zit de tankvlotter met pomp(al het goed is).
2 dikke en 2 dunne draden de 2 dikke zijn van de brandstofpomp.


Maak anders even een foto van de motorruimte om te zien wat voor motor type het is.

vegasvigor (0), 11 jaar geleden

zou het oder de auto kunnen liggen aan de naft stop daat staat iets en ook een filter of moet ik onder de zetel kijken onder de wagen hangt iets met twee kabelstjes

moderator (0) PRO, 11 jaar geleden

@vegasvigor:
Indien u wilt reageren op de laatste reactie, dan graag in het tekstvak ONDER de laatste reactie waar “antwoord direct” boven staat en NIET via de button “citeren”. Eén keer lezen is voldoende.

moderator (0) PRO, 11 jaar geleden

Pomp zit in de tank en kun je inderdaad bereiken via het montagegat onder de achterbank.

Voor de zekerheid: we praten toch wel over een Kadett E en niet over het oudere model Kadett D ? Bijde zijn nl. in 1984 gebouwd.

ernst2884 (0) PRO, 11 jaar geleden

Als dit inderdaad een echte GSI is dan is het een 1.8SE met en LE jetronic met een losse pomp onder de wagen. Als de auto langer heeft stilgestaan gaan deze nog wel een stuk. Ook de brandstofpomp relais van deze wagens gaven veel problemen. Daar zal als eerste naar gekeken moeten worden. Indien mogelijk brandstof druk meten.
Succes Nico.

vegasvigor (0), 11 jaar geleden

de pomp zat vast. heb probleem met het draaien van de moter hij pruttelt en soms draaid hij beter zou het te maken kunnen hebben met ongelode benzine en mijn lampje van de benzine blijft aan geven dat hij leeg is waar zou ik de vlotter kunnen vinden. het is een echte gsi

alvast bedankt ben al heel wat verder geraakt

ovi (0), 11 jaar geleden

Heb je er nieuwe benzine ingedaan?
Na 8 jaar is de benzine die erin zit niet vluchtig genoeg meer en kan je ook deze problemen hebben!
De vlotter zit in uw benzine bak! Bij de meeste auto's gewoon de achterzetel demonteren en dan ga je een ronde plaat zien dus als je dit demonteerd komt de vlotter er normaal mee uit.
Meestal zit hier ook de benzinepomp dus komt er de benzine pomp en de vlotter te gelijk uit maar ik lees dat dit bij de GSI niet het geval is dus zoals Nico schrijft deze zeker eens demonteren en laten kontroleren door iemand met verstand van zaken.

vegasvigor (0), 11 jaar geleden

de bak was mormaal leeg zou het ook een tijdje kunnen duren van het stil staan welke kleus moeten de bougies hebbeb

ovi (0), 11 jaar geleden

De kleur van uw bugies ga je momenteel niet vel kunnen aan zien aangezien die waarschijnlijk nu zwart zullen zijn! Bougies zijn bij miderne auto's grijs omdat de meeste moderne motoren op heel arm mengsel draaien maar in uw geval zal dat nog licht beige zijn dus "koffie met melk" kleur!
Ik zou er toch even een vriend bijroepen die er iets meer van kent want het kan nog zoveel meer zijn dus moeilijk om dat van op afstand op te lossen!

vegasvigor (0), 11 jaar geleden

ik heb gekeken naar de delco er zitten VIJF kabels en aan de binnen kant zie ik vier soort koolborstel zitten en het midden een veertje moet daar ook een kool staafje zitten want aan de vier zitten er

Hans4040 (190) PRO, 11 jaar geleden

In het midden moet ook een koolstaafje zitten ja....het veertje zorgt ervoor dat het koolstaafje op de rotor gedrukt wordt.

vegasvigor (0), 11 jaar geleden

ke dat is het probleem dus kan je zo en staafje gewoon apart krijgen

vegasvigor (0), 11 jaar geleden

merci jongens

berendonck (0) PRO, 11 jaar geleden

Vervang de verdelerkap en rotor een losse stift is niet verkrijgbaar ik zou ook de bougiekabels en de bougies vervangen deze zijn ook al erg oud en zullen waarschijnlijk doorslaan.

En denk er om dat je de kabels wel weer op de juiste plek zet.

Gr. Harry

vegasvigor (0), 11 jaar geleden

heb nu alles vervangen benzine pomp delco kapje bougies benzine filter batterij en hij blijft sputteren en bolt onregelmatig wat zou dit nog kunnen zijn

vegasvigor (0), 11 jaar geleden

wat zou het nu nog kunnen zijn injectoren of zo en zo een busje voor alles te reinigen helpt dat ik weet het niet meer

ik weet niet meer wat doen blijft niet goed draaien

vegasvigor (0), 8 jaar geleden

Het was de benzine pomp

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Kadett of stel zelf een nieuwe vraag.