stationair schokt hij af en toe
af en toe ploft hij ook in de uitlaat.
ik heb verdeelkap+rotor+bougies+bougieskabels maar heeft niets geholpen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je de bobine al eens nagekeken?
Betreft het een C18NZ motor?
18 jaar
Hoi wat je eens moet proberen tijdens het lopen ,met remmenreiniger op het inlaatgedeelte spuiten ,als je motor hier op reageert heb je ergens een ,,valse lucht,, probleem
18 jaar
Dag Henk,
Ik heb in 1995 een nieuwe Vectra A (1.8I) NF-GR-50 gekocht met hetzelfde probleem wat je hier noemt. (voor zover ik weet hetzelfde motortype).
2 dealers (in Goes (tig keer) en Breda (1x)) hebben hier maanden aan gesleuteld en het niet kunnen oplossen.
In Doetinchem (Opeldealer) hebben ze het wel bij mijn auto opgelost.
Ze hebben de kop (13.000 km) laten reviseren en de lambdasonde vernieuwd (meer weet ik niet).
Eerst hebben ze onderdelen uit een goede auto omgezet om de oorzaak te kunnen achterhalen.
Zowel op benzine als op LPG had ik ook geen 100% vermogen
Na deze ingreep en oplossing heb ik wel steeds binnen de 30.000 km een lekke koppakking gekregen (3x) (staat dit motortype bekend om vanwege kleine afstand van een oliekanaal en rand motorblok) en is steeds netjes onder garantie verholpen.
Dat noem ik nu SERVICE bij Auto-Palace.
Ik heb deze auto binnen 3 jaar ingeruild.
Heb nu een Vectra A 20i 16V aut. (1995) en LPG
Ben zeer tevreden met de 372.000 km die op de teller staan (zelf op LPG 310.00 km gereden)
Als je zelf niet handig of technisch bent, is het erg kostbaar deze auto te (laten) onderhouden.
m.vr.grt. Cor de Koning.
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar