👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Toen ik laatst mijn auto gestart had, deed mijn aanjager het niet. Nadat ik geen kapotte zekering had kunnen vinden, ben ik verder gereden. Na ongeveer 2 kilometer moest ik stoppen voor de stoplichten. Daar begon de motor twee tellen onregelmatig te lopen en sloeg vervolgens af. Na een paar pogingen om de motor te starten, kwam er blauwe rook onder de motorkap vandaan. Na even gewacht te hebben (i.v.m. brand) heb ik de motorkap geopend, en er was eigenlijk niks te zien, alleen stonk het een beetje. Geprobeert te starten en hij deed het weer, en de aanjager doet het ook, maar sindsdien brand het waarschuwingslampje van een defect in het electrisch circuit. Wie kan mij helpen?
Arie
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Rij even langs de dealer en laat het uitlezen
Waarschijnlijk is toen het contactslot blijven hangen en heeft je startmotor meegedraaid.
Als je normaal de motor start en de kachelblower staat ook aan dan stopt deze tijdens het starten,dus nu is het contactslot niet goed terug gekomen na het starten.
Daarom deed de kachelblower het niet en die rook en brandlucht kwam van de startmotor.
Laat het elektrische deel van het contactslot maar vernieuwen een veel voorkomend euvel bij Opel
Hans
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar