Bij bovenstaande auto het volgende probleem. Als de auto stilstaat dan loopt deze perfect stationair. Ga je rijden met de auto dan loopt deze gewoon goed. Het gaat fout als je onder het rijden de koppeling intrapt en de motor stationair moet gaan lopen. Het toerental begint dan te schommelen tussen 400 en 1200 tpm. Vaak slaat de motor dan ook af. Als de motor niet afslaat en je laat de auto uitrollen tot deze stilstaat, begint de motor ineens
weer perfect stationair te lopen. Maak je weer snelheid en trap je de koppeling weer in, begint het toerental weer te schommelen. Staat de auto dan weer stil, loopt deze weer perfect stationair. Wie helpt me op weg.
Vr. gr. Maikel.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
heb je al eens gekeken naar de stationair luchtregelklep?
Probleem opgelost. Stationaire luchtregelschuif gemeten met een scoop (aansluiting A1 +A2 en daarna A3 en A4 op de A-stekker op de computer. Ene signaal goed, andere pulste niet naar -12 volt, wel naar +12V. Daarna gemeten met losse stekkers, bleek er massacontact te zijn op aansluiting A2. Kabelboom gevolgd en ja hoor, isolatie doorgeschuurd en (af en toe iets) contact met de massa. Draad gerepareerd en daarna rijden maar weer. Iedereen die heeft meegedacht bedankt (fluke ook voor je reactie). Vr. gr. Maikel.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar