In december is de distributieriem geknapt waardoor de kleppen krom waren en de kop beschadigd.Toen dit allemaal verholpen was konden de nieuwe onderdelen in de moter niet samen met de oude onderdelen waardoor de moter in de soep liep.
In februari is er een nieuwe moter ingezet en sindsdien heeft hij een erg hoog toerental als hij stationair loopt en schokt hij als ik net geschakelt heb naar een hogere versnelling.
Als ik wil schakelen en ik trap de koppeling in gaat ook het toerental omhoog naar wel 3000 toeren en stationair loopt hij 2000 toeren.Weet jij wat er aan de hand kan zijn??
groeten Pascal
Geplaatst door Pascal8371 (0) , lid sinds 20 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
Opeltje (0) PRO, 20 jaar geleden
stappenmotor defect of inlaatspruitstukpakking / rubber mof tussen beide inlaat spruitstukdelen lek.
Pascal8371 (0), 20 jaar geleden
De auto heeft ook een lpg G3 installatie en rijdt dus ook op gas,kan dat er ook mee te maken hebben??
Groeten Pascal
Opeltje (0) PRO, 20 jaar geleden
heeft hij dit pobleem op beide brandstoffen?
Gertjuh (0) PRO, 20 jaar geleden
Probleem is gevonden, klopsensor zat tussen een bout van het inlaatspruitstuk, lang erna gezocht maar uiteindelijk dit gevonden na demontage inlaatspruitstuk en diverse gasonderdelen.