Deze wagen is stilgevallen tijdens rijden en start niet meer. Startte ook al moeilijk bij koudstart.
EGR klep lijkt me ok, gereinigd en gecheckt met VCI.
Brandstofdruk schommelt tijdens het starten tussen 30 en 35Mpa gewenste waarde 35Mpa.
Toerentalsensor werkt, verder geen foutcodes. 90000km.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Krukassensor?
ERG lijkt oke??
Gemeten?? zodra de ERG open gestuurd word met de actuator test moet het luchtmeter signaal naar beneden gaan dan werkt hij.
Anders afsluiten en kijken of hij loopt
Start hij niet of slaat hij niet aan , een duidelijk verschil, ook gemakkelijk om te beantwoorden
Slaat niet aan. Maar weet iemand hoeveel weerstand ik moet hebben op de brandstofpomp in de brandstoftank want Blijkbaar zit hier toch een pomp In de tank en ik krijg geen brandstof aan de motor.
Volgens mijn gegevens heeft deze geen pomp in de tank alleen een verwarmingselement
Klopt Ron, ondertussen gecheckt en ook gemerkt dat er geen pomp is, hoewel een opel medewerker mij dit wijs maakte ,maar goed, niet dus.
Ik begin stillaan te vrezen voor een inwendig motorprobleem want met wat startpilot doet hij het ook niet, hoewel ik daar geen misbruik wil van maken.
Klepje op de hogedriukpomp geven wel eens problemen maar dan zou hij startpilot wel moeten aanslaan.
distributie ?
[url=http://postimg.org/image/5jyumkc7r/][img]http://s31.postimg.org/5jyumkc7r/1236677...[/img][/url]
Oorzaak was een kapotte cilinderkop, volledig doorgeslagen tussen 2 cilinders. Even getwijfeld om een ander blok te leggen wegens lichte beschadiging maar dan toch maar de kop alleen vervangen en rijdt weer prima. En inderdaad geen pomp in de tank. Bedank aan de tipgevers.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar