In één keer zonder problemen door de keuring en dan ..... Ineens bij een iets hoger toerental (ik moets een steile brug op in z'n 2) een rookpluim. Vanaf dat moment klinkt de motor meer als een oud hakketak bootje dan een turbodiesel. En continue een flinke rookpluim erachter. En minder trekkracht. Mijn gok: iets mis met de cilinders? Alle suggesties zijn welkom. Voor mij is momenteel vooral de vraag of het nog de moeite loont de auto te repareren of naar een ander te gaan kijken.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
of de koppakking doorgeslagen of een kapotte verstuiver.
Distributieriem versprongen. Pissende verstuiver. Sleeper van een inlaatklep er tussenuit gewipt.
Moeilijk om zo te beoordelen zonder het geluid te horen.
Hans
kun je het geluid eens proberen na te doen ?
Stefan
17 jaar
Tjakkatjakkatjakka...................
Lijkt me een Ratelbandprobleem
17 jaar
santa,
je bedoelt een 'emiel ratelband' > probleem ?
17 jaar
maar dan is er toch geen probleem meer
TSJAKKAAAAA
de distributieriem van emiel ratelband is volgens mij wel meer dan 1 tandje versprongen....
emiel heeft geen tandjes meer
vandaar ook het ratelband probleem..
17 jaar
Hahahahahahahaha!
17 jaar
ja maar verklaar die rookpuim dan maar want ratelband rookt niet ;-)
Jawel, hoor!
Hij rookt zo nu en dan een zware pijp........ ;)
17 jaar
SIGAAR Afpakken
pomp controleren
tand versprongen
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar