Auto heeft een trilling bij optrekken tussen de 2800-3250 toeren. Meest voelbaar in 5e versnelling bij vollast optrekken vanaf 100 km/h(6 versnellingen)
Wij hebben de wielen gebalanceerd gewisseld, 2-massa vliegwiel vernieuwd, motorsteunen gecontroleerd en op de homokineten plaklood aangebracht om eventueel de onbalans te vergroten maar dit heeft niet geholpen.
Is er iemand die dit probleem herkent?
Auto heeft een trilling bij optrekken tussen de 2800-3250 toeren. Meest voelbaar in 5e versnelling bij vollast optrekken vanaf 100 km/h(6 versnellingen)
Wij hebben de wielen gebalanceerd gewisseld, 2-massa vliegwiel vernieuwd, motorsteunen gecontroleerd en op de homokineten plaklood aangebracht om eventueel de onbalans te vergroten maar dit heeft niet geholpen.
Is er iemand die dit probleem herkent?
Alvast bedankt MvG Michael
8 jaar