auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Opel VIVARO-2 2.0CDTI/66KW-DPF-E4 2.7T L1H1: Veel uitval bedrijfswagen

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Diesel, Motorcode: M9R A6, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 66

Hallo,

Ik heb eind 2012, begin 2013 een 2e hands bedrijfswagen gekocht met 19k op de teller bij de merkdealer, waar ik veel mankementen aan heb gehad.

Airco werkte maar even goed, laten vullen, weer niet goed na 2 weken, ik bel de dealer op en die zegt tegen me dat ik wel pech heb dat ik er een steen in rijd. Heb ik zelf laten repareren, door een andere garage, kan dat ik pech heb. Kosten: 750,- ex

Bij de eerste keuring, eind 2013, was het afkeur in verband met te veel speling op een van de voorwielen, en verroeste remschijven achter. Ik bel de verkoper, en die zegt slijtonderdelen. Heb ik zelf laten repareren, want ik heb m'n auto nodig voor m'n werk. Kosten 700,- ex

Sinds begin 2016 hoorde ik fluiten, mee naar de garage, bleek de versnellingsbak aan gort, na 38k. Ik heb de verkoper gemaild, maar die reageerde niet. Heb ik zelf laten repareren, 1500,- ex voor een ruilbak, drukgroep, koppeling en massavliegwiel.

En nu heeft de turbo afgelopen dinsdag de geest gegeven, bij 43k. Wat het gaat kosten weet ik nog niet, maar zo'n turbo begint bij ongeveer 500,- , en dan moet het nog geplaatst worden...

Nou is mijn vraag, kan ik hier nog wat mee? Ik heb toen een marktconforme prijs betaald voor deze bus bij de merkdealer. Hij krijgt z'n beurten op tijd.
Dingen als een versnellingsbak of een turbo zouden langer mee moeten gaan toch?

Geplaatst door

JvanB (0)

al 8 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vivaro of stel zelf een nieuwe vraag.