Hallo allemaal,
IK heb het volgende probleem: Als mijn auto tussen de 2000 - 2500 toeren zit doet de turbo gewoon zijn werk. Je voelt gewoon dat hij goed wil trekken. Echter zodra ik de 3000 toeren voorbij ga Valt het vermogen weg.
Wie o wie heeft raad en advies voor mij?? waar moet ik dit brobleem zoeken??
Al bedankt voor jullie reacties,
Kees
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
LuchtMassaMeter?
kathalisator dicht
16 jaar
Ik heb nog even een aanvulling
Heb vanmorgen op de snelweg gereden en geconstateerd dat de auto boven de 3000 toeren een beetje jojo't of te wel hij houdt iets in en vervolgens trekt hij weer om vervolgens weer iets in te houden enz. enz.. Per saldo gaat hij wel steeds harder rijden.
16 jaar
[quote=robby10030]kathalisator dicht[/quote]
Robby, is deze kathalisator weer open te maken, of moet hij vervangen worden?
16 jaar
die kun je eronder uit halen en alles wat erin zit eruit slaan met een stuk pijp of lange boor wel alles eruit anders gaan losse stukken je uitlaat in ,maar ik denk nu dat ik je vervolg lees het hier niet aan ligt meestal als je kat dicht zit wordt hij constant gesmoord en niet dan wel dan niet
16 jaar
De problemen die jij heb ook gehad.
nieuwe luchtmassameter en het was over!!!!
Groeten Kees
16 jaar
[quote=keesiewortel]De problemen die jij heb ook gehad.
nieuwe luchtmassameter en het was over!!!!
Groeten Kees[/quote]
Beste Kees,
Dit zal ik ook proberen. Ik laat het resultaat wel weten.
16 jaar
[quote=kjvs][quote=keesiewortel]De problemen die jij heb ook gehad.
nieuwe luchtmassameter en het was over!!!!
Groeten Kees[/quote]
Beste Kees,
Dit zal ik ook proberen. Ik laat het resultaat wel weten.[/quote]
Héhé eindelijk bij de dealer de luchtmassameter laten vervangen. Helaas probleem is nog niet opgelost.
Wie o wie weet nog raad
16 jaar
Hoi ik was benieuwd wat jou probleem nou was met je Opel Astra.
Ik heb namelijk hetzelfde probleem en heb de egr en lucht massameter vervangen alleen heb het probleem nog steeds het jojo effect bij hogere toeren
Mvg brian
6 jaar
Hallo Kjvs,
Laat de boel eens uitlezen,want zomaar wat vervangen kost alleen maar geld.
Laat de dealer mee rijden en voelen wat je bedoelt en desnoods data loggen.
Daar kun je meer uithalen dan het zomaar vervangen van onderdelen.
6 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar