Opel ASTRA G 1998 1.8SW: WIELLAGER

Bouwjaar: 1998

WIELLAGER GILT EROP LOS, MOET VERVANGEN. SCHIJVEN NOG WEL OKE MAAR WEL INGESLETEN. REMBLOKKEN MOETEN UITELKAAR, MAAR MET DE HAND ONMOGELIJK. OP REMKLAUW ZIT 5-KANTBOUT (ALLEEN SPECIALE MET DOP TE BEREIKEN)WELKE DENK IK DE ZUIGERS NAAR BINNEN TREKT. IS DIE DOP OVERAL TE KOOP (KOST IE) EN HOE KAN WEET JE WELKE LAGER KAPOT IS (IS BINNEN NIET TE HOREN)
WAAR KAN IK ONLINE ONDERDELEN KOPEN
IS HET EENVOUDIG DE VOORWIEL STABILISATORSTANGETJES (RECHTOPSTAANDE) TE VERVANGEN?
KAN IK MIJN ASTRA UITRUSTEN MET CRUISECONTROL(LIGT DIE KABEL ER AL)
HANS

HP

Geplaatst door HP (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

Opeltje (0) PRO, 19 jaar geleden

voor of achter wiellager?

HP (0), 19 jaar geleden

ACHTER, MET ABS MIJN KLAUWEN ZIJN ONGEVEER 1.5 JAAR NA NWE AANKOOP DOOR OPEL ALS SERVICE VERVANGEN

HANS

Averdonk (0) PRO, 19 jaar geleden

Auto opkrikken en het wiel met de hand ronddraaien en luisteren of er een flink hoorbare brom te horen is. Zoniet, grote kans dat het lager wel heel is, maar dat je op het verkeerde been wordt gezet door het geluid van de band(en). Deze kunnen ook veel lawaai maken, zodat je het idee krijgt dar het lager stuk is. Kijk eens naar het profiel van de ban(en) of deze onregelmatig gesleten zijn. Wisselen van voor naar achter kan je meer zekerheid geven of het banden zijn. Succes

Opeltje (0) PRO, 19 jaar geleden

hans, zou je zo vriendelijk willen zijn en je caps lock uit willen zetten? dit staat zo vreemd....

de remklauwen kun je gewoon demonteren als dit nodig is. sleutel 13 of 17 de boutjes van de glijpennen losdraaien, handremkabel losnemen en klaar is klara. overigens kun je hier niet zo even cruise contol op bouwen. daar heb je een complete cruisecontrol set voor nodig en dee moet geheel ingebouwd worden. niets is voorbereid...


HP (0), 19 jaar geleden

probleem is dat de blokken en dus daarachterliggende zuigers met geen mogeijkheid naar achteren zijn te krijgen. wellicht moet ik die bout op de remklauw verdraaien om de remblokken uit elkaar te krijgen. dit is natuurlijk weer een speciaal opel boutje, namelijk5 kant ipv 6 kant en hij ligt ook nog eens verzonken, dus moet er een speciale opel dop voor zijn. weet iemand hoe dat zit?

ab_kulker (0), 19 jaar geleden

als het goed is kan je die 5 kant bout gewoon loskrijgen met een ringsleutel. Deze past hier gewoon overheen. Let wel op bij het terugdrukken van de zuiger dat deze tijdens het indrukken ook ingedraait moet worden.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.