goede dag
ik heb (weer) een klein vraagje
als ik met de auto boven de 130 140 150 rij dan begint de stuurt tetrillen
hoe harder ik rij hoe harder die trilt.
heb het laten na kijken en er word gezegd de rechter wiellager moet worden vervangen
er word mij wijs gemaakt dat je die lager er uit kan halen en een nieuwe er in kan persen.
maar bij de opel dealer zeggen ze ja je moet een hele complete set kopen van 290 exclusief.
en een losse lager wordt niet geleverd.
nu is mijn vraag of iemand er ervaring mee heeft gehad
en als je die lager wel of niet los kan kopen of moet ik echt die complete set kopen
nou alvast bedankt.
mvg.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
hoe is de staat van de banden / balanceren / uitlijnen ?
Gr Stefan
nieuwe banden en gebalanceerd.
auto heeft een beurt gehad en toen heeft de monteur er in gereden en gekeken en kwam bij de lager terecht
15 jaar
toevallig vandaag bij mijn coupe gedaan.
Is een complete naaf,je hoeft niets te persen.
Is inderdaad een vrij duur ding,abs sensor zit er bij in.
Als je een knappe doppenset hebt met ook torx doppen is het goed zelf te doen.
Bij Opel kost ie rond 300 euro ex btw,immitatie 220 ex.
Ik heb dan 5 gats wielen en ABS.bij mij alleen geen trillingen maar een gonzend geluid.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar