goede dag
ik heb (weer) een klein vraagje
als ik met de auto boven de 130 140 150 rij dan begint de stuurt tetrillen
hoe harder ik rij hoe harder die trilt.
heb het laten na kijken en er word gezegd de rechter wiellager moet worden vervangen
er word mij wijs gemaakt dat je die lager er uit kan halen en een nieuwe er in kan persen.
maar bij de opel dealer zeggen ze ja je moet een hele complete set kopen van 290 exclusief.
en een losse lager wordt niet geleverd.
nu is mijn vraag of iemand er ervaring mee heeft gehad
en als je die lager wel of niet los kan kopen of moet ik echt die complete set kopen
nou alvast bedankt.
mvg.
Geplaatst door ssamsung (0) , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
3 Reacties
stefan84 (0), 15 jaar geleden
hoe is de staat van de banden / balanceren / uitlijnen ?
Gr Stefan
ssamsung (0), 15 jaar geleden
nieuwe banden en gebalanceerd.
auto heeft een beurt gehad en toen heeft de monteur er in gereden en gekeken en kwam bij de lager terecht
patje kadettje (0), 15 jaar geleden
toevallig vandaag bij mijn coupe gedaan.
Is een complete naaf,je hoeft niets te persen.
Is inderdaad een vrij duur ding,abs sensor zit er bij in.
Als je een knappe doppenset hebt met ook torx doppen is het goed zelf te doen.
Bij Opel kost ie rond 300 euro ex btw,immitatie 220 ex.
Ik heb dan 5 gats wielen en ABS.bij mij alleen geen trillingen maar een gonzend geluid.