Hoi
schijnt vaak voorkomende probleem te zijn, nu dus ook bij mijn Zafira 2.0DTH bj 2002:
Bij de snelheid van 120+ gaat MM lampje branden en het vermogen valt weg. Uitgelezen code P0400.
Vervangen:
1. LMM
2. Vacuum slang
3. Vacuum pomp
4. Vacuum kleppen
NOG NIET OPGELOST !
Bij de garage hebben ze het nu over de brandstof pomp te vervangen ...
Dit is heel duur, is dit echt nodig ?? Andere ideen ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Is inderdaad een veel voorkomende(moeilijke, kan van alles wezen) storingscode.
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
Staat zo'n beetje hoe de code kan ontstaan.
Dus eerste vraag: is de LMM origineel of imitatie?
Een brandstofpomp veroorzaakt trouwens niet zo vaak deze code.
Oiram
Oiram, bedankt voor je reactie !
Ze zeiden dat LMM van Bosh is (kost rond 300 euries), origineel, neem ik aan.
Ik heb de genoemde topic ook eens gelezen. Weet niet wat ik er mee moet ... volgens mij zijn al de genoemde onderdelen bij mij ook reeds vervangen. Ik wil echt niet dat ze de brandstofpomp gaan vervangen, dat ding kost een kapitaal :-((
Moet ik van ze eisen dat ze een andere LMM proberen??
17 jaar
pomp is NIET stuk,als deze problemen geeft loopt de wagen meestal niet meer.lmm kost bij bosch diesel dienst 180 euro ex. als deze niet orgineel is krijg je hele vreemde storingen.verder kijk goed of je egr-klep goed sluit(ring niet los in inlaathuis egr) en of je geen vacuumlekkage hebt op je vacuumklep van de luchtinlaatbuis kleppen.
opbrengst van vacuumpomp nog voldoende.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Zafira of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar