Rechts achter komt de band tegen het binnenscherm, links ook bijna maar dat is minder. Het lijkt als of de wielen iets naar binnen staan / - \ wat kan dit veroorzaken?
Helaas geen slechte lager maar een totaal verrotte carrosserie!
11 jaar
Oei, dat is slecht nieuws! 1 voordeel: je hoeft dan geen kosten meer te maken aan deze 106.
sloop
7 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.
Als de juiste en toegestane band/velg combi eronder zit, dan zou de oorzaak wel eens een versleten draagarm lager kunnen zijn. Komt bij 106 niet vaak voor, maar het kan wel.
11 jaar