👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo ik heb zelf een peugeot 306 hdi uit eind 2000.
Nu het volgende eerst brandde aleen het koelvloeistof lampje als zijnde op een te laag niveau dit was niet zo even later gingen mijn koplampverstellers een eigen leven leiden.
Na dit een week te hebben aangezien heb ik de stekkers van de koplampverstellers er af gehaald
en was dat dus over, een paar dagen daarna sloeg de auto 2 keer af na het starten maar sloeg toen weer aan (hoorde wel een relais tikken).
Daarna gingen mijn tellers een eigen leven leiden en ging het relais tekeer dit is trouwens niet elke keer zo alleen het aanslaan doet hij niet ook niet als het relais zich koest houdt.
Toen de auto een tijdje op contact stond kwam er ook een brandende lucht onder het dashboard vandaan.
Het eobd lampje brandt niet en er wordt ook geen diesel ingespoten.
MVG Roderik
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dit lijkt op een massaprobleem.
Kijk al je massakabels na,vooral degene vanaf je accu naar de carosserie en naar de versnellingsbak toe. Volgens mij loopt er ook een platte massastrip achter je motor tegen het schutbord.
Let op, soms lijkt een kabel heel, omdat de isoliatie intact is, goed meten dus.
DBV
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 306 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar