heb bougies vervangen bij mijn onlangs aangekochte 306 2.0 sedan
bij verwisselen bleek dat een van de bougie gaten slecht draad had, waarbij de nieuwe bougie slecht te monteren was.
wel gelukt en alllemaal wel even diep, maar daarna is de auto gaan bokken bij lage toeren (1500-2500)
er zat ook een hoop vuil in de scgroefdraden, maar dat heb ik weggehaald.
maar heeft dat bokken daadwerkelijk te maken met het feit dat 1 bougie dus niet helemaal lekker zit, misschien niet diep genoeg, maar krijg em niet dieper, en vast is vast zeg ik altijd maar.
iemand een idee?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
gaat ie op 3 cilinders lopen dan?
nee, dat niet, maar hij loopt wel een beetje onregelmatig, beetje diesel achtig
16 jaar
heb je bij het vervangen van de bougies niet per ongeluk de vacuumslang van de onderdruksensor beschadigd/losgetrokken?
je zegt zelf al dat alle bougies even diep zitten, dus dan zal ie best wel vast zitten.
Alle bougie kabels op de goede plaats?
16 jaar
alle kabels op de goede plek, en geen vacuumslang geraakt, los of kapot
gekke is trouwens wel dat als de auto warm is, is het probleem iets minder, niet weg maar minder.
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 306 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar