Fuel volume control 1349
https://www.obd-codes.com/p0004
manufacture control 0004
http://p1349.enginetroublecode.com/peuge...
De wagen accelereert niet goed, volgt gaspedaal niet in tweede versnelling.
Wat kan de oorzaak zijn? Iemand ervaring mee?
injectiesolenoïde? luchtmassameter?
Geplaatst door speedy51 (0) , lid sinds 11 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 207? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 207 of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
oldford (0) PRO, 3 jaar geleden
Ik zou die 2e link van je maar heel snel vergeten.
Niet alleen is de omschrijving fout, maar de oplossingen zijn om te gieren van het lachen.
Ik betwijvel ten sterkste of je 2 brandstof niveau sensoren hebt. Dus de omschrijving is flut.
Daarna het advies om bougies na elke 25 uur gebruikt te vervangen. Bougies hebben niets met een brandstof niveau sensor te maken en een diesel heeft ze niet. En helemaal hilarisch is na 25 uur. Dan heb je zo'n 25 x 120 km gereden, of te wel 3000 kilometer. Ook in Amerika zijn de snelheden beperkt dus ook daar is het een flut afstand en een volkomen belachelijk advies.
Ik heb geen idee wat P1349 nu echt is. Uit laten lezen met Peugeot dealer of gelijkwaardige apparatuur.
Dat is helaas het nadeel van P1xxx codes en algemene apparatuur.
P0004 is dat de brandstof regelaar een te hoog signaal (kortsluiting naar +) geeft.
Dat kan een bedradingsprobleem zijn of een defecte regelaar.
Dat kan wel eens je probleem zijn.
Hans4040 (305) PRO, 3 jaar geleden
Volgens (c) Autodata;
P1349 Relais gloeibougie, storing in circuit
Oorzaak: Bedrading, Temperatuur hoog, Relais gloeibougie, Gloeibougie, of Motorregelmodule.
Dit alles controleren, succes.
speedy51 (0), 3 jaar geleden
De foutcodes zijn verwijderd en duiken niet meer op. Bij het opstarten verschijnt nu wel MOTORSTORING op het centrale scherm en het MIL van de motor op het dashboard. Ik zal de wagen laten uitlezen met meer specifieke scanner of bij de dealer.
speedy51 (0), 3 jaar geleden
Na scannen met Autel Maxi duikt een probleem op met BSI Built-in Systems Interface. Daarom begin ik een nieuw topic.
Bedankt voor de reacties.