Nou jongens 4 dagen en 500km verder.
Hij loopt als een zonnetje het verbruik is inderdaad stukken minder.
Het verbruik is ziender ogen verbeterd, eerst op een volletank 600 km.
Na aftanken 27 / 01 nu 31 / 01 500 km gereden en hij staat nog 1/2 vol.
Dit is al een hele verbetering maar ik moet het straks als ik echt moet tanken even berekenen.
De uitslag volgt.
Groetjes Paul
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Door dit succes ga ik deze stap ook maar eens zetten bij mijn 406TD. Mocht het succesvol zijn dan zet ik dat wel even hier neer.
Voor Oldtimer, Zijn er nog speciale zaken waar ik op moet letten? (406 1.9TD 66kW, '99)??
waar gaat dit nu weer over ?
Ruben, bij jou zit het wat anders,moet hier effen over nadenken.
Sjaak dit gaat over het afdoppen van de UGR bij een 306 diesel.
in welke topic staat het begin van het verhaal ?
dit staat in dit topic dd 19-01-2005
19 jaar
Na het rijden van 785 km dan toch moeten tanken.
Het gemiddelde verbruik is gedaald van 1 op 11.8 naar 1 op 15.1 km en ik ben er eigenlijk niet meer op de snelweg geweest.
Maar 1 op 15 voor een stads gemiddelde is dit niet echt slecht dacht ik.
Het kan beter maar OK.
Groetjes Paul.
19 jaar
Mooi hé, dat Problemcar. 'K denk dat als je nu een rit naar Zwitserland gaat maken dat hij 1 op 20 haalt.
Ja zeker mooi Oldtimer Jansen, van elkaar wat leren is prachtig.
Vooral als men meteen resultaat ziet, zonder extra kosten.
Maar dat van Zwitserland is niet genoeg, Spanje wordt het, maar wat later in het jaar.
Iedereen van dit forum een dikke pluim.
Maar is er zoiets ook voor motoren.
Groetjes Paul
19 jaar
'K zou het niet weten,Veel succes met zoeken.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 306 of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar