Peugeot 306 1997: Inhouden

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: RFS, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 120

Hallo,ik heb een peugeot 306 gti6 uit 1996,
Ben de machine aan t opknappen.
Motor opgeknapt Inc gereviseerde kop.
Heb de injectoren laten reinigen en getest,zijn prima,alle slangen vernieuwd Inc vacuum,
Motor loopt mooi,start goed en loopt goed stationair,als de motor warm is houd ie erg in.
Echt doodvallen korte periodes,
Alsof die te kort brandstof krijgt,
Zou de brandstofpomp te weinig druk leveren?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Mvg maurits

mauritsburger6@gmail.com

Geplaatst door mauritsburger6@gmail.com , lid sinds 5 maanden geleden

3 Reacties

oldford PRO, 5 maanden geleden

De brandstofpomp KAN te warm worden en dan niet meer de gewenste druk leveren.
Als je de brandstofdruk laat meten dan weet je of dat zo is.
Een raar signaal van de lambdasonde (werkt pas als de motor wat opgewarmd is) KAN dit ook veroorzaken. Signaal meten en/of uit laten lezen (met dealer of gelijkwaardige apparatuur).

oldford PRO, 4 maanden geleden

En? Al verder gekomen?

    Hoi,ik heb nu een nieuwe pomp besteld,merk RIDEX,heb m ook al binnen. Ik ga t Monteren en kijken of t beter is. Bedankt voor de info. Mvg maurits - mauritsburger6@gmail.com, 4 maanden geleden
    Heb de pomp vervangen,hij heeft veel meer vermogen,oude pomp had drukverlies,en heb een klein gaatje gevonden in vacuum slang,probleem opgelost - mauritsburger6@gmail.com, 4 maanden geleden

oldford PRO, 4 maanden geleden

Bedankt voor de feedback.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 306 of stel zelf een nieuwe vraag.


Gesponsord

Met een groots assortiment in de beste auto-onderdelen, aanbiedingen en merken vind je altijd een optimale mix tussen A-merken en aanbiedingen. Voor iedere automobilist weet Carpardoo de juiste auto onderdelen of auto-accessoires te vinden.