Motor begint sterk in te houden bij constant toerental tussen ongeveer 1700 en 2100 tpm. Je zou soms denken dat het een benzineuitvoering is met een kapotte bougiekabel. Software is reeds nieuwe versie ingezet. Tevens EGR klep schoongemaakt, waar erg veel troep in zat. Brandstoffilter is ook vervangen. Auto heeft 85000 km. gelopen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
heeft de auto storingen .
het zal wel niet heeft de auto voor de klacht ook een brand stoffilter vervangen .
ik heb het wel eens mee gemaakt dat het huis waar het in zat het brandstoffilter dat hij via het opvoer pompje lucht trok .
dat vervangen en toen was het weg
ook de ugr klep kan wel eens problemen geven schoon maken helpt vaak dan niet
het verhaal dat je zegt lijkt me toch iets van lucht .
probeer het maar succes en laat even weten of het wat was .
meschien reageert oltimer ook nog even afwachten
Het lijkt mij toch de ugr klep, weet je wat, trek even het kleine slangetje bij de vacuumslang bij de vacuumpomp eraf, dan gaat de ugr klep zeker niet meer open dan even proefrijden zonder het slangetje erop, denk erom dat gaatje waar dat slangetje van afkomt zorgt er wel voor dat de rembekrachtiger minder werkt en dat je dus harder moet trappen tijdens het remmen.Als je het zo wilt laten dan moet je het gaatje afdoppen, het kan verder geen kwaad.Als hij dan goed loopt hoor ik het wel.Oldtimer.
Storingen laten uitlezen, maar geen aanwezig. Slangetje losgehaald en aansluiting afgedopt. Het lijkt effectief, want de klacht is nog niet teruggekomen, zo ook de klant niet met de klacht. Opmerkelijk was wel dat bij koude motor het inhouden veel sterker was dan bij warme motor. We wachten af en bedankt voor de suggesties.
Als het een dw8 zonder elektronische pomp is lijkt me het slangetje loshalen wel een permanente oplossing Als het een dw8b is dus met elektr. pomp dan zou het kunnen dat het MM lampje op een gegeven moment gaat branden, de luchtmassa meter meet nl minder lucht op het moment dat de de egr klep open gaat , De motor EBE weet dat en zou op het moment dat de egr klep open gestuurt wordt of even daarna minder lucht moeten registreren,als dat niet het geval is zou hij dat als een fout kunnen zien.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar