Ik heb de interieurventilator (aanjager) vervangen door een nieuw exemplaar. Ik krijg evenwel geen spanning op de aanjager. Heeft dat iets met de weerstand te maken? Of heeft het iets te maken met het kachel bedieningspaneel van de airco en temperatuur.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Om gerichter te kunnen kijken op het elektrische schema van deze auto, is het handig om de laatste 8 posities van het chassisnummer hier even te plaatsen.
Het chassisnummer is:VF32AKFWR42203021. Veel succes.
5 jaar
De voeding voor de aanjager komt uit de BM34 = zekeringskast in de motorruimte via zekering F18, dus controleren/meten of er spanning op deze zekering staat. Vanaf zekering F18 loopt de voeding door een inwendig relais en komt uit de BM34 op de 16 voudige groene stekker aansluitingen 8 en 16 (cijfertjes staan op de rand van de stekker). De draad gaat daarna verder als draadnummer 8020 en loopt ergens onder de stuurkolom via een 6 voudig zwarte stekker naar de stekker op de motor van de aanjager. Meten is weten.
Al resultaat?
De kachel weerstand, niet ingebrandt? Is dit 1 met automatisch airco? Dan gaat vaak de weerstand van die 6 lamellen vaak ook intern defect.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
5 jaar