👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Bij het (voorzichtig) vertrekken met koude motor en in tweede versnelling voel ik soms een licht schokje...
In tweede versnelling ondervind ik ook een heel gevoelig gaspedaal, het is zelfs moeilijk om hetzelfde toerenaantal aan te houden. bijvoorbeeld: Aan dertig (op kilometriek) per uur wil de motor zelf naar 35 per uur gaan. Precies alsof ik in tweede versnelling te traag rijd. Aan 60/uur hetzelfde.
Ik reed voordien met een 1900 diesel berlingo.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bij deze motoren is alles elektronisch geregeld, dwz je bedient wel het gaspedaal , maar daarmee bedien je eigenlijk de computer die dan op zijn beurt de motor bedient.
Nu kan het soms wel zo zijn dat de motor,bv om aan milieueisen te voldoen, iets anders nodig heeft dan je met het gaspedaal vraagt.
Op dat moment zal dus de motor door de computer anders bedient worden, wat je op de door u beschreven manier ervaart.
bedankt "oldtimer".voorheen reed ik met een 1900 diesel berlingo (2000) en dit is wel een heel groot verschil met die "teepe" diesel..
10 jaar
schijnt normaal te zijn..
10 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar