Wij hebben al een aantal 206en TU3JP van 2002 en 2003 met kapotte luchtpomp gehad die nu ook in backorder staat. Sommigen hebben al 3 luchtpompen gehad omdat er water in komt. Wie heeft er een alternatieve reparatie voor zodat de luchtpomp niet hoeft te werken en het diagnoselampje uit blijft??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je alleen de pomp vervangen of nog meer onderdelen ?
Ook de klep (161824) is tegelijk vervangen.
hallo 306. bij citroen c3 de zelfde problemen. er is bij citroen een update beschikbaar dat de pomp niet alleen bij koude start loopt. of je schakelt de pomp uit in de bsi?. gr vtr
vorige week zo iets gehad met een 807 2.2 . benz.volgens mij hebben ze toen de luchtpomp op "afwezig" gezet. in b.s.i. of motor e.b.e weet ik zo gauw niet meer. maar het autootje doet het weer prima. [tot nu toe] heb er wel eens wat van gelezen op dit forum.groet en suc6. bert
toevallig gisteren ook mee aan het stoeien geweest. Pulsairpomp vol water en verrot. Luchtinlaatkamer ook deels vol met water Zekering 30Amp. in BM34 kapot. Nieuwe pomp staat al een tijdje in back-order, dus om ontevreden klant eerst tevreden te stellen, een getestte, goedwerkende pomp overgezet van inruil 206 idem 161824 vernieuwt, slangen en l.f. kamer drooggemaakt, zek. vervangen, storing gewist. Leek dus goed, maar na tijdje stilstaan en weer starten is zelfde storing weer terug incl. het diagnose lampje.
Aansturing komt niet vanuit EBE, dus zou inderdaad BSI kunnen zijn.
Ik,dacht dat er op dit forum al meer items aan dit onderwerp besteed waren. Als ik me niet niet vergis was de slang toen de oorzaak,die was gescheurt. http://www.problemcar.nl/index.php?topic...
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar