hallo mannen
heb hier een peugeot staan met de foutcode,s P1645 en P0104 (is trouwens een 16 16v diesel !!!!!!) geen 2.0
Egr is al vervangen ,maar auto blijft wat bokkig stationair lopen.
LLM meter is doorgemeten en schijnt goed te zijn.
Auto trekt ook goed op en loopt ook verder goed.
Er brand dan wel elke keer het emissielampje en geeft in de boordcomp emissiefout aan.
Wie heeft er raad waar ik nog naar kan kijken.
alvast bedankt
mvg willy
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hoogstwaarschijnlijk gasklephuis te vernieuwen !
P1645 = Storing signaal zwaar punt gaspedaal en heeft te maken met snelheidsbegrenzing.
P0104 = Signaal luchthoeveelheidsmeter : Onderbroken circuit, kortsluiting met plus of kortsluiting met massa.
Die P0104 lijkt me meer de boosdoener als die P1645.
P0104, hier is een bericht over denk ik. (heb nog geen chassis nummer). Het probleem zit meestal in de stekker van de LMM. Die moet je vernieuwen.
Als u de laatste 8 cijfers van het chassisnummer plaatst dan kunnen wij u aan een onderdeelnummer helpen.
Hey Hans !! hoe is het er mee ?
PT nieker
Ha PT nieker.....hier alles goed met een rustig begin van de werkweek. En met u?
Ja eigenlijk het zelfde als bij jou, rustig begonnen na een druk weekend haha.
hallo mannen
Lmm stekker kan ik niet los bestellen bij de dealer , en hebben ze ook nog nooit verkocht (volgens magazijnman).
Zoals gezegd heb ik EGR klep vervangen maar ik moet deze in laten leren (wat wel moet) volgens dealer.
Morgen heb ik daar afspraak voor gemaakt,en dan zien we verder en kom ik er op terug !!!
chassisno is (laatste 8) 84096126
bedankt vast
mvg willy
Willy,
Je kunt een losse stekker met een stukje draadbundel er aan bestellen voor de lmm. Het onderdeelnummer is 6569Q9. Hieraan zitten allemaal zwarte draden dus even goed opletten als je de oude stekker op de auto er afknipt. Daar staan n.l. allemaal draadnummers op. Je kunt de draden aan elkaar solderen met soldeerbussen of iets dergelijks. Let op dat je ze niet allemaal op de zelfde plaats zet, dan krijg je een dikke tros die je niet meer in de kabelgoot krijgt. Probeer ze dus en beetje te verdelen .
Succes.
Met vriendelijke groet,
PT nieker
P.S. de stekker kost 20,40 euro. (ex btw)
Gisteravond ook nog even gekeken, maar PT nieker heeft gelijk over het draadboompje met stekker. Kon geen reactie plaatsen vanwege rare gebeurtenissen alhier op de site.
P.s. Je was er vanochtend vroeg bij PT nieker! Morgen helemaal een vroegertje......vanavond maar op tijd het bedje in.
jaha Hans, ik ga er nu in ! Ik dacht dat het aan mij pc lag maar ik ben niet de enige die gekke dingen zag op de website alhier !
Nu hopen dat de de TS ons nog even bijpraat !
Hallo mannen
Ik heb lmm meter vervangen en storing is eruit !!
Alleen na een flinke proefrit is de auto stilgevallen en start niet meer !!!
Hij stinkt verschrikkelijk naar rotte eieren !!!
Ik heb de auto uitgelezen en gaf de volgende foutcode,s;
P0087 hogedruk regeling (pompregeling elektroklep)
P0093 hogedruk regeling (elektroklep opent minder dan ingesteld)
Zal dan toch nog de hogedrukpomp stuk zijn ?, of iets in de roetfilter .
mischien weten jullie raad,of een goed advies
mvg willy
hallo
4 injectors vervangen en probleem was opgelost !!
bedankt voor meedenken mannen
mvg willy
[b]Dank voor het vermelden van de oplossing bywillys!! Zouden meer mensen moeten doen.[/b]
thanxs gr
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar