👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
De auto kwam 8 weken terug in de werkplaats ,sloeg af en wilde niet meer aanslaan.
Er kwam geen brandstof.Na vervangen van de drukregelklep weer wel.
Slaat nu af en toe af ,ik denk meestal tijdens optrekken.(Kan ook voor de vervanging drukklep zo geweest zijn)
Als je koud gaat rijden niet,maar wel als je hem een half uur laat warm lopen en dan gaat rijden.
Als hij dan uit is slaat hij wel of niet weer aanals je even wacht weer wel
Storing uitlezen geeft (P0191) druk bewaking rail niet logisch.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
klinkt toch echt als een gammele verstuiver. beginnen met retouropbrengst meten.
Ik heb net nog gereden en wat opvalt is dat er geen turbodruk wordt aangegeven,ik vind ook geen sensor
en de turboregelklep lijkt vast te staan
Verder geeft tijdens optrekken de turbo een sterke fluittoon,de auto gaat er ook als een speer vandoor
zou het kunnen als de turbo teveel druk geeft de motor te weinig brandstof krijgt en hem in noodloop
of helemaal afzet ? vandaar de druk niet logisch?
Bij naderbekijken heeft deze een waste gate en geen geregelde turbo,ik kan hem bewegen
maar lijkt wel zwaar te gaan.Heeft dan waarschijnlijk geen turbodruksensor
Hij heeft zeker geen turbodruksensor, dus die waarde kan je niet uitlezen. Ik zie hier dan ook geen verband tussen turbo en brandstofdruk. De waste gate kan je testen met een drukpompje. Ik zou Harry zijn advies maar eerst opvolgen. Kijk verder eens in de meetgegevens naar de raildruk alsie niet aanslaat.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Boxer of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar