Ha die slimme techneuten.
We hebben een 307 2.0HDI staat die (meestal) niet aanslaat.
In het systeem staat alleen code P1112 raildruk.
Volgens de WW is de aansturen van de aanvoerpomp in de brandstoftank niet oke, maar deze werkt nu.
Massakabel was verrot.
Raildruksensor al gewisseld zoals verwacht zonder verbetering.
Brandstoffilter is al vervangen.
Denk zelf aan hoge drukpomp of verstuivers,weet iemand hoe dit zonder speciaal(dure) tools is te controleren.
Of heeft iemand nog een ander idee????
Bvd John
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je de raildruk opgemeten? Soms is er een leiding geknikt of een slechte verbinding (filter?)waardoor er lucht in de leiding komt s'morgens.
Lagedruk werkt weer zeg je, maar heb je de lagedruk ook gemeten?.....ca. 3 bar is oké als het een bosch systeem betreft
Anders eens de retourbrandstof per verstuiver controleren.
Heeft inderdaad 3bar druk.
dus lage druk is oke!
Lekkage via de retour is bijna niets (bij stationair lopen,ja hij loopt wel stationair).
Blijft volgens mij de Hoge drukpomp over???!!!
je zegt, hij loopt wel stationair. wanneer stopt ie dan? als de motor afslaat als je vermogen vraagt kan dit nog steeds inhet lagedrukcircuit zitten. je zegt de lagedruk is 3 bar dus dit is goed. die druk wil echter nog niet zeggen dat de opbrengst van de pomp ook goed is. als deze te laag is stopt de motor er ook mee als je bv gas geeft. dit is met een meting gegevens ook wel te zien als ie de brandstofdrukregelklep volledig dicht stuurt bij vermogen vragen.
hoge druk pomp
16 jaar
wat is de raildruk dan?? Als deze te laag is en je injectoren lekken niet door dan blijft idd de hd pomp over
Raildruk max 250-300 bar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar