Heb momenteel 105000 km op de teller,het is nu reeds een paar maanden dat de motor soms onrustig draait.
Bij stationair toerental zou je soms de wijzer zien efkens zien zakken in toeren ook bij het rijden in lage toeren.
Nu na een forfaitaire onderhoudsbeurt vertelt de garage dat de oorzaak zou wijten aan de vliegwiel die stof bevat van een koppeling die aan het verslijten is.
Ik rij al meer dat 25 jaar en zoiets heb ik nog gehoord ,ook 105000km is niet veel voor nu al een Nieuwe koppeling te steken.
Mijn vorige wagens waren altijd VW met meer dan 200000 en nooit problemen met koppelingen.
Lig het nu aan het merk peugeot of heb ik dikke pech.
grtz
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
[quote=poirot]Heb momenteel 105000 km op de teller,het is nu reeds een paar maanden dat de motor soms onrustig draait.
Bij stationair toerental zou je soms de wijzer zien efkens zien zakken in toeren ook bij het rijden in lage toeren.
Nu na een forfaitaire onderhoudsbeurt vertelt de garage dat de oorzaak zou wijten aan de vliegwiel die stof bevat van een koppeling die aan het verslijten is.
Ik rij al meer dat 25 jaar en zoiets heb ik nog gehoord ,ook 105000km is niet veel voor nu al een Nieuwe koppeling te steken.
Mijn vorige wagens waren altijd VW met meer dan 200000 en nooit problemen met koppelingen.
Lig het nu aan het merk peugeot of heb ik dikke pech.
grtz[/quote]
zit er een orgineel roetfilter onder?
Volgens mij wel ,om zeker te zijn kan ik zelf dat controleren en waar zit dat beestje precies.
Dank
15 jaar
[quote=poirot]Volgens mij wel ,om zeker te zijn kan ik zelf dat controleren en waar zit dat beestje precies.
Dank[/quote]
midden onder de auto vlak na de motor
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar