vandaag hebben we de branstofpomp er uit gehaald en op de werkbank met veel slijpen en boren de beveiliging die rond de stopknop is gebouwd weggehaald daarna de knop los getest en dan werkt hij wel maar op het moment dat je hem weer in de brandsofpomp draait denken we dat ie soms weigerd.
Toen we alles weer ingebouwd hadden nog niet starten! wat bleek corrosie op een van de gloeipitten, begon aan de buitenkant te gloeien (zagen we in het donker) dus op de andere pitten geen spanning te meten. na dit schoongemaakt te hebben wilde die weer lopen, wel trekt ie door het brandstoffilter nog wat lucht aan dit is te zien door de doorzichtige slang.
We moeten dus nog een nieuwe filter en een nieuwe draad voor over de gloeibougies.
Ook gaan we de stopsolonoide maar vervangen ¤180,00 maar volgens Mulder dieselservice Den Haag (goeie tent) gaan die dingen altijd kapot.
Eigenlijk is de stopsolonoide de grote boosdoener maar door wat extra complicaties was het een enorme strijd om te vinden wat het was.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je nou wel de startblokeering eraf gehaald?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 306 of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar