👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Morgen allemaal....
probleem betreft een partner uit 2001
Normaal hoor ik mijn brandtstofpomp even draaien als ik mijn contact aanzet.
Nu dus niet meer....
Ik wilde even het relais vd pomp controleren door contact 30 en 87 door te verbinden, maar.....
In mijn zekeringenkastje onder de motorkap zit maar 1 relais, en naar mijn inziens is dit een reserve relais, omdat er alleen een amp connector in nr 30 en 86 van het chassisdeel zit.
(zie foto''s)
iemand nog een idee waar ik dat relais anders zou kunnen vinden?
Bvd,
ACW Mulders
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
botsschakelaar niet uitgesprongen toevallig? (voorveer li gebroken bv)
[quote=harry4203]botsschakelaar niet uitgesprongen toevallig? (voorveer li gebroken bv)[/quote]
daar heb ik ook aan gedacht, maar die is gewoon ingedrukt....
kan ik die ook gewoon doorverbinden om te testen, of is dat een verbreek contact?
en wat bedoel je met: ''gebroken bv''.......???
11 jaar
ik wil niet eigenwijs zijn, maar kun je niet beter eens bij het begin beginnen en spanning op de pomp meten. zou niet het eerste pompje zijn wat het begeeft bij een auto op lpg.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar